Veel gestelde vragen abonnementen

Veel gestelde vragen abonnementen

Kan ik zelf lessen reserveren?

Ja, je krijgt elke maand credits waarmee je zelf de les in kunt plannen. Net als bij de lespakketten heb je speling met het reserveren. Je mag de ene week bijvoorbeeld 2 keer komen als je een andere week niet kunt.

Hoe lang zijn de credits die ik krijg geldig?

Je krijgt maandelijks credits, deze credits zijn steeds 7 weken geldig. Let er met het reserveren op dat je de credits gebruikt uit het pakket (kiezen met het pijltje) met de credits die het minst lang geldig zijn.

Kan ik mijn abonnement later laten starten?

Wij laten jouw abonnement ingaan op het moment dat jij het wilt. Zorg dat de startdatum duidelijk op het inschrijfformulier vermeld staat.

Elk abonnement start op de 1e van de maand?

Alle abonnementen starten aan het begin van de maand en worden per automatische incasso betaald. De incassering van het lidmaatschapsgeld is elke laatste week van de maand, dan betaal je voor de maand erna. Hou hier rekening mee!
Wil je bijvoorbeeld op de 15e van de maand je abonnement starten? Natuurlijk mag dat ook. Wij sturen je dan een factuur met een bedrag naar rato. Op de 15e betaal je (ongeveer) de helft van het maandbedrag. De factuur moet binnen 14 dagen voldaan zijn.

Wat als ik een blessure krijg?

Heb je een blessure en kun je daardoor niet sporten? Mail een doktersverklaring naar info@sportiefpaaldansen.nl dan zetten wij je abonnement tijdelijk op non-actief. Nadat je hersteld bent, gaat het abonnement weer lopen.

Kan ik tussentijds mijn abonnement upgraden?

Wil je in plaats van 1x per week 2x per week gaan sporten? Dat kan natuurlijk. Vul een nieuw inschrijfformulier in op de website en wij starten je nieuwe abonnement wanneer jij dat wilt. De looptijd van het contract start dan wel opnieuw. Downgraden is niet mogelijk.

Wat is de opzegtermijn?

Je kunt je na de eerste looptijd van het abonnement per maand opzeggen voor iedere eerste van de maand. Doe dit wel minimaal 1 maand van te voren. Heb je een 6 maanden abonnement in januari afgesloten en wil je dat het eind juni stopt? Zeg je abonnement dan in mei op, dit doe je door een email te sturen naar info@sportiefpaaldansen.nl. De opzegging is pas geldig als je hiervan een bevestiging hebt gekregen.